Wykorzystanie flagi jako nośnika reklamowego
Flaga reklamowa to sposób na nienachalną, ale bardzo skuteczną reklamę. Może być to element zarówno kampanii outdoorowej, jak i indoorowej, po który warto sięgnąć zamiast standardowych banerów czy też ulotek. Flaga reklamowa ma duży potencjał – można ją bowiem wykorzystać na wiele różnych sposobów.
Gdzie stosuje się windery reklamowe?
Flagi reklamowe to idealny sposób promocji firmy na rozmaitych wydarzeniach o charakterze publicznym. Świetnie sprawdzają się w otwartych przestrzeniach, ale można po nie sięgnąć także przy organizacji konferencji i bankietów firmowych w lokalach. Flaga reklamowa ustawiona w odpowiednim miejscu może stać się drogowskazem dla klienta, a więc jest to idealny sposób na zaznaczenie obecności firmy. Taka forma reklamy sprawdza się na targach i dużych imprezach plenerowych. Żagiel reklamowy często ustawiany jest przy wejściu do budynku lub w obszernych holach firm i instytucji. Jest to dobre rozwiązanie zwłaszcza tam, gdzie występują duże skupiska różnych biur.
Flagi z logo w różnych kształtach i rozmiarach wykonywane są w drukarni online DisplayPlanet. Nadruk powstaje na certyfikowanych materiałach tekstylnych, a obraz w postaci lustrzanego odbicia widoczny jest po obydwu stronach tkaniny. Flagi reklamowe odporne są na odziaływanie promieniowania UV, co oznacza, że zachowują nienaganną kolorystykę pomimo ekspozycji na intensywne słońce.
Jak dobrze wykorzystać flagę reklamową?
Flaga z logo może przyczynić się do zbudowania świadomości marki na rynku lokalnym. Żagiel reklamowy świadczy o obecności firmy i wskazuje na jej lokalizację. Po taką formę promocji zawsze warto sięgnąć, planując udział w targach lub sponsorując imprezę plenerową.
W kontekście skuteczności flagi jako nośnika reklamy kluczowa jest sama treść nadruku. Oprócz danych kontaktowych i logotypu warto pokusić się o przyciągającą wzrok grafikę oraz chwytliwe hasło reklamowe, które łatwo zapadnie w pamięć potencjalnym odbiorcom. Flaga marketingowa dużo skuteczniej przyciąga uwagę niż statyczny plakat czy też bilbord, a wszystko za sprawą delikatnego ruchu materiałów, na który przechodnie podświadomie kierują wzrok. Co więcej, flagę można ustawić w dowolnym miejscu, ponieważ łatwo jest ją przenieść i rozłożyć.
Zakres wykorzystania flagi jako nośnika reklamy jest tak naprawdę nieograniczony i w znacznym stopniu uzależniony od naszej kreatywności. Warto wspomnieć o plecakach z flagą, które są formą reklamy mobilnej. Tego typu rozwiązanie świetnie sprawdzi się podczas roznoszenia ulotek lub w czasie zewnętrznych eventów i akcji promocyjnych z okazji na przykład otwarcia nowego biura czy też lokalu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana