Artykuł sponsorowany

Wykorzystanie flagi jako nośnika reklamowego

Wykorzystanie flagi jako nośnika reklamowego

Flaga reklamowa to sposób na nienachalną, ale bardzo skuteczną reklamę. Może być to element zarówno kampanii outdoorowej, jak i indoorowej, po który warto sięgnąć zamiast standardowych banerów czy też ulotek. Flaga reklamowa ma duży potencjał – można ją bowiem wykorzystać na wiele różnych sposobów.

Gdzie stosuje się windery reklamowe?

Flagi reklamowe to idealny sposób promocji firmy na rozmaitych wydarzeniach o charakterze publicznym. Świetnie sprawdzają się w otwartych przestrzeniach, ale można po nie sięgnąć także przy organizacji konferencji i bankietów firmowych w lokalach. Flaga reklamowa ustawiona w odpowiednim miejscu może stać się drogowskazem dla klienta, a więc jest to idealny sposób na zaznaczenie obecności firmy. Taka forma reklamy sprawdza się na targach i dużych imprezach plenerowych. Żagiel reklamowy często ustawiany jest przy wejściu do budynku lub w obszernych holach firm i instytucji. Jest to dobre rozwiązanie zwłaszcza tam, gdzie występują duże skupiska różnych biur.

Flagi z logo w różnych kształtach i rozmiarach wykonywane są w drukarni online DisplayPlanet. Nadruk powstaje na certyfikowanych materiałach tekstylnych, a obraz w postaci lustrzanego odbicia widoczny jest po obydwu stronach tkaniny. Flagi reklamowe odporne są na odziaływanie promieniowania UV, co oznacza, że zachowują nienaganną kolorystykę pomimo ekspozycji na intensywne słońce.

Jak dobrze wykorzystać flagę reklamową?

Flaga z logo może przyczynić się do zbudowania świadomości marki na rynku lokalnym. Żagiel reklamowy świadczy o obecności firmy i wskazuje na jej lokalizację. Po taką formę promocji zawsze warto sięgnąć, planując udział w targach lub sponsorując imprezę plenerową.

W kontekście skuteczności flagi jako nośnika reklamy kluczowa jest sama treść nadruku. Oprócz danych kontaktowych i logotypu warto pokusić się o przyciągającą wzrok grafikę oraz chwytliwe hasło reklamowe, które łatwo zapadnie w pamięć potencjalnym odbiorcom. Flaga marketingowa dużo skuteczniej przyciąga uwagę niż statyczny plakat czy też bilbord, a wszystko za sprawą delikatnego ruchu materiałów, na który przechodnie podświadomie kierują wzrok. Co więcej, flagę można ustawić w dowolnym miejscu, ponieważ łatwo jest ją przenieść i rozłożyć.

Zakres wykorzystania flagi jako nośnika reklamy jest tak naprawdę nieograniczony i w znacznym stopniu uzależniony od naszej kreatywności. Warto wspomnieć o plecakach z flagą, które są formą reklamy mobilnej. Tego typu rozwiązanie świetnie sprawdzi się podczas roznoszenia ulotek lub w czasie zewnętrznych eventów i akcji promocyjnych z okazji na przykład otwarcia nowego biura czy też lokalu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.