Reklama w przestrzeni miejskiej. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?
![Reklama w przestrzeni miejskiej. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury? Reklama w przestrzeni miejskiej. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?](https://d2yvmenv39glx3.cloudfront.net/images/f-158061-reklama-w-przestrzeni-miejskiej-jak-dopasowac-kasetony-reklamowe-do-lokalnej-architektury.jpg)
Kaseton reklamowy jest formą podświetlanej od wewnątrz reklamy, montowanej zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków. Służy głównie zwiększeniu zainteresowania klientów usługami firmy, a także poprawie widoczności firmy. Ta forma reklamy powinna być jednak spójna z przestrzenią miejską. Powinna wyróżniać się, jednocześnie doskonale w nią wpisując. Jak dopasować kasetony reklamowe do lokalnej architektury?
Kasetony reklamowe – w czym tkwi sekret ich popularności?
Kaseton reklamowy to chętnie stosowany przez przedsiębiorców, rodzaj szyldu reklamującego działalność prowadzoną na tej nieruchomości, na której funkcjonuje. Wysokiej jakości kasetony reklamowe wykonane są z najlepszych materiałów, dzięki czemu są wytrzymałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych. Odpowiednie wykonanie kasetonów, gwarantuje ich wysoką wytrzymałość, solidność i stabilność.
Kasetony reklamowe - rodzaje
Kasetony reklamowe wykonane są zwykle z odpornego i wytrzymałego aluminium. Zastosowanie odpowiednich technik produkcji, umożliwia uzyskanie kasetonów jedno lub dwustronnych, w rozmaitych kształtach. Wyróżniamy:
- kasetony LED,
- kasetony z napinanym winylem,
- kasetony z profilu aluminiowego,
- kasetony z plexi,
- kasetony z blachy aluminiowej,
- kasetony z dibondu,
- kasetony semaforowe.
Godną polecenia firmą, oferującą profesjonalne usługi reklamowe, w tym m. in. wykonanie kasetonów reklamowych oraz podświetlanych liter 3D, jest Pracownia Reklamy LogArt w Warszawie.
Jak dopasować kasetony do lokalnej architektury?
Wysokiej jakości kasetony powinny nie tylko uwzględniać oczekiwania klienta, ale także lokalną architekturę. Powinny pasować do otoczenia, nie zakłócając harmonii miasta.
Umieszczanie kasetonów na elewacjach może być określone w zapisach planu miejscowego danego terenu. Gdy dla danego terenu nie obowiązuje plan, Wydział Ochrony Krajobrazu Miasta wykorzystuje regulacje tzw. uchwały krajobrazowej, która stanowi strategiczny dokument, określający zasady związane z umieszczaniem reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej.
W przypadku kasetonów umieszczanych na zewnątrz obiektów, uchwała dopuszcza ich sytuowanie w parterze budynku (w tzw. polu szyldowym), czyli w strefie umiejscowionej nad witryną lokalu usługowego lub w obrysie witryn okiennych danego lokalu.
Kaseton to oznaczenie prowadzonej w danym miejscu działalności gospodarczej. Stanowiąc wizytówkę przedsiębiorcy, musi być zatem czytelny i estetyczny. Staranne wykonanie, powściągliwy komunikat oraz harmonizująca z otoczeniem forma to główne cechy dobrze zaprojektowanego kasetonu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Korsar Grzegorz Korczyński
Przeprowadzki woj. zachodniopomorskie71-004 Szczecin, Gorzowska 80 lok. 3
-
Comcar Zakład handlowo-usługowy Dariusz Paś
Elektromechanika - usługi woj. łódzkie98-270 Złoczew, Cegielniana 1
-
Jacek Chybiak Dorabianie Kluczy Awaryjne Otwieranie Samochodów i Mieszkań
Klucze - dorabianie woj. dolnośląskie57-300 Kłodzko, kard. Wyszyńskiego 10