O czym należy pamiętać, przygotowując foldery reklamowe?
Foldery reklamowe to wciąż jedna z najlepiej sprawdzających się form reklamy. Znajdują swoje zastosowanie zarówno w przypadku docierania ze swoimi produktami czy usługami do nowych klientów, jak i prezentowania poszczególnych elementów oferty stałym klientom. Jednak aby foldery reklamowe spełniały swoją funkcję, muszą być odpowiednio zaprojektowane. O czym należy pamiętać, przygotowując foldery reklamowe? Odpowiadamy!
Wysoka jakość
Jeśli folder reklamowy ma zrobić wrażenie, musi cechować się wysoką jakością wykonania. Cienkie kartki, które zaginają się po pierwszym użyciu, z pewnością nie umkną uwadze klientów. To samo tyczy się jakości druku. Blaknące czy ścierające się napisy nie tylko uniemożliwią przeczytanie zawartej w folderze treści, ale także sprawią wrażenie braku profesjonalizmu.
Jeśli więc zależy nam na tym, aby folder reklamowy wyglądał profesjonalnie i przyciągał wzrok zarówno obecnych, jak i nowych klientów, warto postawić na wysoką jakość wykonania. Foldery reklamowe wykonane z dobrych materiałów oraz z dbałością o każdy szczegół zamówić można w Drukarni DemDruk.
Estetyka
Dobrej jakości papier i trwały nadruk mają duże znaczenie, ale aby folder reklamowy był naprawdę skuteczny, potrzeba czegoś więcej. Ze względu na to, że jest on formą reklamy, powinien przyciągać wzrok, czyli być estetyczny. W tym celu warto zadbać o odpowiedni projekt warstwy wizualnej. Musi być ona na tyle atrakcyjna, aby zachęcała do przejrzenia całości.
Wygląd folderu reklamowego powinien być także spójny z identyfikacją wizualną marki. Chodzi o to, aby nawiązywał on bezpośrednio do tego, co kojarzy się z marką. Warto postawić na firmowe kolory i czcionki. Nie sposób również pominąć logo, które bez wątpienia powinno znaleźć się na gotowym folderze reklamowym, aby zwiększyć świadomość dotyczącą marki.
Treść
Foldery reklamowe, choć w pierwszej chwili muszą przyciągnąć wzrok, w dalszej kolejności powinny także zainteresować odbiorcę. To od treści, która znajdzie się w folderze, zależeć będzie to, czy dana osoba zdecyduje się na zakup lub skorzystanie z oferty, czy też nie. Z tego względu tekst powinien być przygotowany z dużą uważnością.
Treść folderu powinna być skrótowa i zawierać najważniejsze informacje. Wszelkie bonusy czy zniżki warto zaznaczyć kolorem lub wyróżnić w formie graficznej. Mimo tego, że ofertę w folderze trzeba przedstawić w możliwie najprostszy i najkrótszy sposób, należy to zrobić wplatając język korzyści, czyli przedstawiając, co dany produkt lub dana usługa da klientowi.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana