Jakie nadruki reklamowe można umieszczać na koszulkach?
Koszulki to jeden z pomysłów na ciekawy i jednocześnie praktyczny gadżet reklamowy. Można na nich umieszczać grafiki, napisy i zdjęcia. W zależności od tego, gdzie koszulka będzie noszona lub rozdawana, wybiera się odpowiedni wzór. Inny nadruk wypada umieścić bowiem na t-shircie, który będzie rozdawany na konferencji biznesowej, a inny, gdy mają otrzymać go pracownicy na firmowej imprezie. Zobacz, co warto umieszczać na koszulkach.
Nadruk reklamowy dopasowany do okoliczności
Projektując koszulkę, która ma być reklamą firmy, osoby albo wydarzenia, w pierwszej kolejności należy zastanowić się kto i w jakich okolicznościach będzie ją nosił. Wybierając się na wyjazd integracyjny z pracownikami, można pokusić się o zabawny napis, ale dołączając koszulkę do pakietu gadżetów z konferencji, warto jednak postawić na klasykę.
Jeśli koszulkę z nadrukiem firmowym noszą pracownicy znajdujący się w siedzibie firmy (np. sprzedawcy w sklepie), wystarczy umieścić na niej nazwę i logo firmy. To pozwoli klientom zidentyfikować obsługę.
T-shirt, który jest prezentem rozdawanym podczas targów, wystaw czy konferencji pełni z kolei inną rolę. Obdarowana osoba ma zapamiętać, z przedstawicielem jakiej firmy rozmawiała albo przy jakim stoisku była. Dzięki koszulce przypomni sobie nazwę firmy, co rozszerza zasięg reklamy i zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zainteresuje się ofertą firmy. Na tego typu koszulkach powinny znaleźć się więc takie informacje jak nazwa firmy, logo, adres, dane kontaktowe, np. adres e-mail.
Zupełnie innym typem są koszulki zamawiane do celów prywatnych. Nie nazywa się ich raczej reklamowymi, ponieważ nie mają na celu zwiększać świadomości o żadnej firmie, a jedynie być miłym gadżetem czy prezentem.
Jakich napisów unikać projektując koszulkę reklamową?
T-shirt reklamowy ma za zadanie utrwalić wizerunek marki albo zwiększyć jej rozpoznawalność. Estetycznie wykonany, wysokojakościowy produkt na pewno zwróci uwagę potencjalnych klientów (takie koszulki możesz zamówić na przykład w Pracowni reklamy Arkop). Napis, obrazek czy logo utrwalone na odzieży zawsze muszą iść w parze z identyfikacją wizualną firmy. W ten sposób wizerunek przedsiębiorstwa (albo osoby) jest spójny i łatwy do zapamiętania. Warto zatem zadbać o profesjonalne przygotowanie projektu takiej koszulki. Lepiej jest unikać potocznych słów, wulgarnych czy niesmacznych napisów, a także niekoniecznie zabawnych cytatów. W przypadku biznesowych gadżetów warto postawić na jakość, prostotę i klasykę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana