Artykuł sponsorowany

Eco opakowania mogą stać się wyróżnikiem Twojej marki

Eco opakowania mogą stać się wyróżnikiem Twojej marki

Od lat wiadomo, że opakowanie odgrywa ogromną rolę w budowaniu wizerunku marki. Wysyła ono komunikat do potencjalnych nabywców, zachęca do zakupu i informuje. Nastawienie społeczeństwa na ekologiczne działania sprawia, że na znaczeniu zyskują opakowania przyjazne środowisku naturalnemu. Podlegają recyklingowi, a jednocześnie spełniają swoją funkcję marketingową. Dowiedz się, jak opakowania te pozwalają na budowanie więzi z klientami!

Charakterystyka opakowań ekologicznych

Opakowania ekologiczne obejmują grupę wszystkich opakowań, które są korzystne dla środowiska naturalnego. Są one:

  • produkowane z recyklingowanych materiałów,

  • wykonywane z materiałów ze źródeł odnawialnych,

  • towarami wielokrotnego użytku.

Wyroby te powstają w procesach technologicznych, które uwzględniają oszczędne korzystanie z wody i energii. Opakowania ekologiczne są zatem efektem dbałości o optymalizację produkcyjną od względem stosowanych surowców i działań. Warto postawić na recyklingowaną tekturę i wysokie standardy produkcji. Opakowania takie nie stanowią obciążenia dla środowiska naturalnego, w stosunkowo krótkim czasie ulegają biodegradacji.

Dlaczego warto postawić na opakowania ekologiczne?

Jak wskazują specjaliści firmy PAKCER, dla której ekologia jest ważnym wyznacznikiem działania, warto dopasować opakowanie do produktu zgodnie z zasadami sprzyjającymi środowisku naturalnemu. Konieczne zatem jest znalezienie odpowiedniego surowca, którego taki produkt to zostanie wykonany.

Najbardziej popularne są pudełka kartonowe, które z czasem można przetworzyć. Są one wytwarzane z pulpy drzewnej, otrzymywanej z recyklingu. Mają wiele zalet, przede wszystkim są uniwersalne. Można do nich pakować towary o rozmaitych wielkościach i kształtach. Pudełka te sprawdzają się w przechowywaniu i transportowaniu nawet bardzo ciężkich towarów. Odpowiednio zabezpieczają zawartość, spełniają funkcje estetyczne i marketingowe.

Od co najmniej kilku lat widać trend, który wskazuje, że konsumenci oczekują naturalnych produktów z prostym składem. To samo dotyczy opakowań, w których są one sprzedawane. Warto to wykorzystać w działaniach marketingowych firmy.

Właściciele i zarządzający firmami doskonale wiedzą, że wizerunek marki jest ważny dla odniesienia sukcesu rynkowego. Przedsiębiorstwo, które wykazuje inicjatywę w dbałości o środowisko naturalne oraz o lepsze jutro, jest pozytywnie postrzegane przez potencjalnych odbiorców. To ważne, gdyż pokolenie młodych ludzi i nie tylko dostrzega to, w jaki sposób marka komunikuje swoje wartości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.