Drukowane akcesoria firmowe – przegląd rozwiązań
Choć wydaje się, że artykuły reklamowe są miłym upominkiem, to w rzeczywistości są poważnym narzędziem marketingowym. Przewijają się w obiegu pomiędzy firmą a klientami i dostępne są podczas promocji, konferencji prasowych, na tragach i imprezach branżowych. Z pewnością nie raz zastanawiałeś się nad sensem ich dystrybucji i skutecznością. Dowiedz się, jakie są najczęściej drukowane akcesoria firmowe.
Czym są akcesoria firmowe, czyli popularne upominki reklamowe?
Akcesoriami firmowymi mogą być wszystkie produkty, które stanowią atrakcyjne upominki. Gama tego typu produktów jest bardzo różnorodna, a wybór zależy wyłącznie od kreatywności marketingowców. Warto zaznaczyć, że upominek reklamowy powinien być oznakowany logotypem firmy i w zależności od strategii uzupełniony hasłem reklamowym lub innymi treściami. Artykuły reklamowe budują pozytywny wizerunek firmy, produktu lub marki i umacniają więź z klientem. Mogą także promować wydarzenie lub imprezę. Bardzo często upominki firmowe są elementem prowadzonej kampanii promocyjnej lub reklamowej. Produkcją akcesoriów biurowych i wykonywaniem nadruków reklamowych zajmują się firmy drukarskie. Jedną z nich jest tania drukarnia offsetowa Grist99 z Warszawy, która wykonuje wizytówki, ulotki i teczki, a także foldery reklamowe, broszury i katalogi, kalendarze, notesy, torby reklamowe itp.
Najpopularniejsze akcesoria firmowe
Strategie marketingowe wykorzystują różndruku offsetowegoe formy komunikacji z klientem, bardzo często posługując się akcesoriami firmowymi przygotowanymi techniką druku offsetowego.
- Kalendarze firmowe to znakomite spersonalizowane upominki zarówno dla pracowników firmy, jak i kooperantów oraz klientów. Mogą mieć wytłoczone logo na okładce, a nawet wygrawerowane imię i nazwisko lub wklejkę reklamową.
- Naklejki reklamowe są atrakcyjnym sposobem na podkreślenie prestiżu marki. Kolorowe naklejki drukowane na papierze lub folii samoprzylepnej łatwo rzucając się w oczy i dlatego są cenionym narzędziem marketingowym.
- Broszury, katalogi i teczki firmowe są doskonałą formą reklamy oraz nośnikiem ważnych informacji o ofercie firmy.
- Ulotki reklamowe są skutecznym środkiem przekazu istotnych informacji marketingowych oraz treści promocyjnych. Mogą być drukowane w wielu formatach, jako pojedyncze lub składane, a także uszlachetniane wieloma technikami.
- Torby papierowe z nadrukiem to nie tylko opakowanie na prezent czy zakupy, ale również doskonała forma reklamy. Torby reklamowe papierowe mogą być opatrzone logotypem firmy, grafikami oraz hasłami reklamowymi lub dowolnymi treściami.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana