Artykuł sponsorowany

Czy Wigilia firmowa to wciąż dobry pomysł?

Czy Wigilia firmowa to wciąż dobry pomysł?

Wigilia firmowa niektórym kojarzy się z nudnym spotkaniem z prezesem i mało urozmaiconymi potrawami na stole. Czy wobec tego impreza taka ma jakąkolwiek rację bytu w obecnych czasach? Jakie mogą być zalety takiego spotkania w gronie kolegów i koleżanek z pracy? Jeśli interesuje Cię ten temat, zapraszamy do lektury.

Wigilia w stylu klasycznym

Nudny śledzik na stole i prezes w roli głównej – tak nie musi wcale wyglądać Wigilia firmowa! Świąteczne spotkanie firmowe ma być przede wszystkim okazją do lepszego poznania osób widywanych na co dzień przy biurku obok i do luźnych rozmów w nieformalnej atmosferze. Większość osób kocha magiczną atmosferę Świąt, co sprawia, że łatwiej jest w takiej sytuacji „przełamać lody”. Do tego prawie każdy uwielbia potrawy świąteczne, dlatego warto się nimi uraczyć na przykład w hotelu z salą bankietową. Świąteczne menu warto wzbogacić o potrawy dla osób przestrzegających diety wegańskiej i wegetariańskiej. Do tego muzyka serwowana przez didżeja z uwzględnieniem świątecznych hitów - i przepis na udaną Wigilię firmową w hotelu gotowy! Warto jedynie pamiętać, aby takie spotkanie zarezerwować z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż w okolicach listopada sale bankietowe mogą być już pozajmowane.

A może by tak wyjść poza schematy?

Mniej tuzinkowym pomysłem na przebieg Wigilii firmowej jest np. impreza przebierana. I nie chodzi tu tylko o kostiumy świątecznych elfów, lecz także postaci z bajek czy kultowych filmów itp. Nieszablonowym pomysłem jest także zorganizowanie ciekawych warsztatów związanych tematycznie ze Świętami, jak samodzielne tworzenie ozdób choinkowych, świec czy mydełek prezentowych. Wigilia w firmie to także doskonała okazja, aby podziękować pracownikom za ich wytężoną pracę, jak też wręczyć zasłużone nagrody i wyróżnienia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.